سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, |

معمولاً بازیگران کم سن و سال انتخاب می‌شوند تا در پس زمینه تصویر و داستان فیلم‌های سینمایی یا تلویزیونی باشند تا تأثیر دراماتیک بیتشری روی فیلم بگذارند، اما گاهی برخی از این بچه‌ها طوری در چالش با بازیگران بزرگسال و حرفه‌ای موفق بوده‌‌اند که استعداد بازیگران حتی حرفه‌ای را به چالش کشیده‌اند. در اینجا با شماری از این بازیگران که از استعداد نهفته در دورانشان استفاده کردند و صاحب میلیون‌ها دلار شدند، آشنا می‌شوید…



شرلی تمپل


این دختر کوچولو در زمان خود در مرکز توجه همگانی قرار داشت، کار بازیگری را شروع کرد و در فیلم‌هایی مثل «چشمان درخشان»، «هایدی» و بعدها «شاهزاده کوچک» به اوج محبوبیت رسید. او حتی در سال ۱۹۳۵ موفق شد جایزه ویژه اسکار را از آن خود سازد. شرلی تمپل کارش را با دستمزدی معادل روزانه ۱۰ دلار شروع کرد، اما این مبلغ در سال ۱۹۳۴ به هفته‌ای یک هزار و ۲۵۰ دلار رسید که رقم بسیار بالایی برای یک بازیگر خردسال در زمان خودش به حساب می‌آمد.


مکالی کالکین

چهره فعلی کودک دوست داشتنی فیلم تنها در خانه (مکالی کالکین)
این پسرک خوش‌چهره با چشم‌های درخشان، واقعاً شایسته‌ترین کسی است که می‌توانست پس از شرلی تمپل مطرح می‌شود و وقتی جان هیوز تصمیم گرفت از او برای نقش اول «تنها در خانه» استفاده کند، به اوج خود رسید. این فیلم نه فقط دستمزد کالکین را افزایش داد و یک میلیون دلار برای بازی در فیلم «دختر من» رساند که موقعیت او را نیز به عنوان یک فرد مشهور محرز کرد.

دوقلوهای اولسن
Ashley Mary Kate Olsen 2011 Shankbone 3.JPG
مری‌کیت
و اشلی ‌اولسن زمانی به شهرت رسیدند که هنوز نمی‌توانستند درست حرف بزنند و کمتر از یک سال داشتند. در آن زمان آن‌ها به طور مشترک نقش میشل ‌تانر را در سریال Full House که هشت سال ادامه داشت، بازی کردند. هیچ‌کس نمی‌دانست این نقش را دو بچه متفاوت بازی می‌کنند، اما پخش مستند پشت صحنه این سریال بود که مردم را متوجه ساخت این امپراتوری را دو نفری بنا کرده‌اند.

محبوبیت آنها که از این سریال شروع شد، بعدها نیز ادامه یافت. آن‌ها با درآمد ناشی از همان سریال نخست که بازی کردند، یک کمپانی ساختند که برندهایی از کار آن‌ها را ارائه می‌داد و مدل اسباب‌بازی‌ها، لباس‌ها و ده‌ها وسیله دیگر که آن‌ها دراین سریال استفاده می‌کردند و حتی عروسک‌هایی خودشان را تولید می‌کرد.
درآمد و مایملک آن‌ها تا آنجا پیش رفت که سال ۲۰۰۷ نام آن‌ها که آن زمان ۲۰ ساله بودند، در فوربس به عنوان یازدهمین زن ثروتمند حوزه سرگرمی ثبت شد. در آن زمان درآمد هر کدام از آن‌ها به صدمیلیون دلار می‌رسید.

مایلی سایرس


او که به بهترین شکل از دوقلوهای اولسن آموخته بود چگونه از محبوبیت عمومی و موقعیت‌اش در کمپانی دیزنی استفاده کند، نام خود را در سینما و موسیقی به عنوان چهر‌ه‌ای موفق ثبت کرد و در حالی که به دلیل شو تلویزیونی «هانا مونتانا» تبدیل به گران‌ترین بازیگر کودک در نمایش تلویزیونی شده بود، میلیون‌ها دلار به دست آورد. او همچنین به عنوان الگوی هم سن و سال‌هایش مطرح است که این عنوان را همچنان در دست خود دارد.

گری کلمن

او در طول بازی در سریال Diffrernt Strokes تبدیل به گران‌ترین بازیگر کودک زمان خود شد. گفته می‌شود او برای هر اپیزود این سریال ۷۰ هزار دلار دریافت می‌کرده است. بدبختانه او زمانی متوجه شد که والدین و وکیل‌اش از پول‌هایش سؤاستفاده کرده‌‌اند که همه پول‌اش را از دست داده و ورشکست شده بود.

داکوتا فانینگ

داکوتا فانینگ در هفت سالگی با بازی درنقش «لوسی» در فیلم «من سام هستم» به شهرت رسید. بازی در این فیلم و موفقیت در آن برای او کار بزرگی بود. بازیگری که او باید در مقابلش بازی می‌کرد، شان پن بود که در اینجا نقش یک آدم‌ عقب‌افتاده را بازی کرد.
فانینگ سال ۲۰۰۱ به خاطر بازی در این فیلم جایزه ویژه انجمن بازیگران آمریکا را دریافت کرد و اولین بازیگر هفت ساله‌ای است که توانسته به این افتخار نایل شود. او پس از موفقیت در این فیلم به بازیگری ادامه داد و نقش‌هایی پردرآمد را پذیرفت به طوری که سال ۲۰۰۹ نامش در فهرست ثروتمند‌ترین ستارگان جوان فوربس ثبت شد.



دنیل رادکلیف

از کسی که بازیگر نقش هری ‌پاتر باشد، چه انتظار دیگری جز موفقیت دارید؟ رادکلیف تنها ۱۱ سال داشت که کار خود در سری فیلم‌های «هری ‌پاتر» را آغاز کرد و به درآمد و شهرتی تثبیت شده دست یافت. صرف نظر از اینکه او با پایان سری فیلم‌های «هری‌پاتر» تا چه حد خواهد توانست عنوان خود را به عنوان یک بازیگر موفق حفظ کند، باید گفت دنیل رادکلیف از یک حساب بانکی پربهاء برخوردار است.


جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

جاستین در اوایل سال ۲۰۱۲ میلادی و در آستانهٔ ۱۸ سالگیش، در مصاحبه‌ای با مجلهٔ وی، از حرفه و تأثیرش در آینده سخن گفت:

من هرگز نمی‌خواهم چیزی شوم که مردم می‌خواهند. اینکه در پارتی‌های شبانه شرکت کنم و گرفتار الکل شوم. من هرگز نمی‌خواهم طوری رفتار کنم که احترام بچه‌ها و والدین‌شان را از دست بدهم. من می‌خواهم توانایی انجام کاری که مایکل جکسون کرد را داشته باشم. او همواره ترانه‌های پرهیزکارانه و پاک می‌خواند. و همیشه بچه‌ها، مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌هایشان او را دوست می‌داشتند.  می‌خواهم در موردعشق بخوانم و شاید وقتی بزرگ‌تر شدم بیشتر عاشق شوم. اما می‌خواهم مورد احترام همه باشم.

در اواخر مارس ۲۰۱۲ نخستین تک‌آهنگ از آلبوم باوربه نام «دوست‌پسر» به صورت رسمی منتشر شد. آلبوم باور در پایان بهار ۲۰۱۲ منتشر شد.

در بیلبورد ۲۰۱۲ این خواننده جوان جایزه Top Social Artist (بالاترین خواننده اجتماعی ) را ازان خودش کرد .در ادامه از طرف کاربران و بینندگان به عنوان بهترین اجرا با 41 درصد آرا در بیلبرد انتخاب شد ( جاستین در بیلبورد برنامه آخرین آهنگ خودش Boyfriend رو اجرا کرد ) .بقیه اش رو بعدا واستون میزارم نظر بدیدا!!!بازنده

راستی خواستم به ارمی خانم هم بگم که اگه دلش خواست اپ کنه ویکتوریا از اون سر دنیا بیچاره از کانادا به زبون خودش اپا رو واسم میفرسته تا من اپ کنم البته بعضی اوقات هم خودش زبان اصلی اپ میکنه به هر من به ارمی خانم گفتم.قهر

خب  بای بای بعدا میبینمتون البته این اپ مشترک از منو ویکتوریا بود.نیشخند



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

KING OF GOOGLE

گوگل بیشترین سرچ هایی را که در ایالات متحده برای سال 2010 انجام شده رو معرفی کرد...

بیشترین جستجوی گوگل در مورد " جاستین بیبر " بود... 

سایت یاهو نیز چندی پیش بیشترین سرچ ها رو معرفی کرده بود که جاستین بیبر نفر هشتم شده بود!

(به افتخارش)


جاستين مزاحم تلفني مايلي سايرس(پسره ي پررو)

تو برنامه ی  The Graham Norton Show وقتی حرف راجب جاستین بیبر شد مایلی گفت:

 

 

دیگه چیزی از این بچه نگید که من می خوام بکشمش! جاستین یه روز صبح به عنوان مزاحم تلفنی هی باهام شوخی می کرد بدون اینکه از تفاوت ساعت جایی که من توشم با جایی که خودش هست خبر داشته باشه و منم صبح زود از خواب بیدار کرد و هی زنگ زد!من فکر کردم شمارم دوباره لو رفته اخه تازه عوضش کرده بودم ولی بعد از یه عالمه غر غر تو دلم تازه جاستین اس ام اس زد که : "من بیبر هستم!.... اون لحظه بود که گفتم من باید این بچه رو بکشم!!......

نظر یادتون نره  !! 16400000(اين پسر واقعا بيكاره ها اين چه كاريه؟!!؟)


زخمي شدن زانوي جاستين در كنسرتش؟!!

 

چند وقت پیش توی کنسرت در کلیولند جاستین خودش رو زخمی کرد ...

 

اینجور که خودش میگه زانوش پیچ خورده و بدجور خورده زمین !! (الاهی بمیرم واسش...)

جاس توییت کرد :

"دیشب وسط های کنسرت زانو م زخمی شد ! اصلا خنده دار نیس !!

شو رو با پای لنگ تموم کردم !! "

همچنین گفت :

" الان خیلی یواش راه میرم ولی در کل خوبم "


 



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

 

 

 

 

 

يادش بخير اون موقع هايي كه ونسا و زك با هم عكس مينداختند ولي حالا.....

ونسا هادجنز با نامزد آشغالش آستين باتلر

 

 

 

 

 

 

ياد اون روزا بخير....

اين دختره ديگه كيه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

اشلي با نامزد ونسا!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

زك افرون و تيلور سويفت

زك و اشلي تيزدال

 

ولي خداييش نامزدش خوشگله هاااا؟

نظظظظظظظظظظظر نشششششششششششه فرامووووووش

 

 

اي واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااي خدا چرا بايد اين دو نفر از هم جدا بشن خيلي خيلي خيلي خيلي خيلي ....حيف شد اصلا دوست نداشتم چون خيلي به هم ميومدن

23 آذر یعنی 14 دسامبر،تولد ونسا است.

ونسا آن هاجنس در سال 1988 در ایالت کالیفرنیا به دنیا آمد.

ریشه های ونسا: فیلیپینی،چینی،سرخپوست،ایرلندی و آمریکایی است.

مادرش فیلیپینی و پدرش یک آمریکایی از نژاد سرخپوست هاست و یک خواهر کوچکتر از خود دارد.

ونسا از سن 8 سالگی کار خوانندگی وبازیگری را آغاز کرد و در سال 2003 نقشی کوتاه را در فیلم درام "سیزده" در سینما ایفا کرد.

سپس در سال 2006 در فیلم "دبیرستان موزیکال" مقابل زک افرون ایفای نقش کرد که این دو در سال 2008 رابطه ی عاشقانه ای را باهم آغاز کردند که در دسامبر 2010 به پایان رسید ( حیف شد-اونم درست توی ماه تولد ونسا!!! )

ونسا در سپتامبر 2006 اولین آلبومش را روانه ی بازار موسیقی کرد و در سال 2011، new candies girl نام گرفت.

ونسا در سال 2011 با دو فیلم Sucker Punch و Beastly بر پرده ی سینماها حضور داشت. 

 زک پس از جدایی از ونسا،رابطه ای را با "رومر ویلیس" ( دختر بروس ویلیس و دمی مور) آغاز کرد.

حال كردم بالاخره زك هم بايد تلافي كنه ديگه مثل اون ونسا خانوم كه با اون پسره ي زشت نامزد كرده!ولي بازم حيف شد هااا خيلي به هم ميومدن خداكنه بازم با هم باشن



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

 

جاستین چند وقت پیش داشته از یه جا رد می شده اتفاقی یه خیابونی رو دید که اسمش Bieber بود! بعد با تابلو خیابون عکس میگیره میذاره رو صفحه ی twitterش ...   

ننننننننننننننننننننننننننننننننظر يييييييييييادت نره

 



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

میدونین bieber یعنی چی؟!

حرف بیگانه هارو قبول نکنین!!

bieber مخفف:

B: Believe

I: In

E: Every thing

B: Because

E: Every thing

I: Is

R: Reachable

B.I.E.B.E.R= Believe In Everything Because Everything Is Reachable

یعنی به همه چی اعتقاد داشته باشین چون همه چی قابل دسترسیه!!!

آآآخي چه قدر معني اسمش قشنگهبيا بغلم....



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

رابرت پتینسون و کریستین استوارت دو زوج خون آشام دنیای هالیوود هستند که بعد از بازی در فیلم "گرگ و میش" با یکدیگر آشنا شده اند.

Persianv.com At site

خانه آنها در محله "بل ایر" کالیفرنیا واقع شده است و قیمت آن 6 میلیون دلار می باشد.
این خانه دارای 5 اتاق خواب و 5 سرویس بهداشتی است و 4هزار متر مربع مساحت دارد.

این خانه مدرن از زمانیکه رابرت 25 ساله و کریستین 21 ساله تصمیم به زندگی مشترک با یکدیگر گرفتند اقامتگاه اصلی آنها شد.

این خانه در قسمت جنوبی کالیفرنیا قرار گرفته و با استخر اختصاصی و چشم اندازی زیا اصلا به جایی نمی ماند که دو جوان در آن زندگی میکنند. آنها ترجیح می دهند در منطقه ای زندگی کنند که بسیار اختصاصی و به دور از جنجال های زندگی هالیوودی آنها باشد.

هر چند كريستين لياقت رابرت رو نداره ولي خوشبخت بشن...



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |

سلنا گومز بدون آرایش! + عکس

سلنا گومز از عکس گرفتن بدون آرایش هیچ گونه ابایی ندارد. بازیگر و خواننده ۲۰ ساله آمریکایی اگر چه از داشتن صورت بدون آرایش بیتشر لذت می برد ولی دراکثر اوقات با رژ قرمز و خط چشم سیاه بر روی فرش قرمز ظاهر می شود. ستاره زیبای هالیوود از اینکه رسانه ها و دوربینها بدون آرایش از او عکس می گیرند به هیچ عنوان ناراحت نمی شود. 
 سلنا گومز بدون آرایش! + عکس

او در مصاحبه با مجله Heat اظهار داشت: بدیهی است که از آرایش کردن لذت می برم ولی بعضی از روزها احساس می کنم که می خواهم قیافه معمولی خود را داشته باشم. این درسته که بدون آرایش به مراسم ها نمی روم ولی از عکاسان نیز که از من بدون آرایش عکس می گیرند شکایتی ندارم.



جمعه 21 مهر 1391برچسب:, |



دیکشنری آنلاین

mouse code

كد ماوس

مرجع کد اهنگ


قالب وبلاگ